miércoles, 2 de abril de 2008

“TI…ES ASI”

O soño de cada día,


esconde rosas e préndese


o meu corazón en cada rincón,


no que a distancia que nos separa


se fai mais curta entre os dous.


O latido do meu corazón,


cada un deles e dunha cor


Os teus bicos son eternos


e só cando estou contigo


o tempo se me fai nada e só…Maldito reloxo!


Cando estou contigo nunca, nunca amence,


pero o reloxo sempre está ahí….xa sei


faremos que non existe cando estemos xuntos,


porque te quero e porque cando estamos xuntos,

os dous somos capaces de sentir a maxia dos nosos corazóns!!!!
Quérote David!! (5/3/08) ata ~

3 comentarios:

Anónimo dijo...

(\ *** /)................. ainda q
( \(_)/ )....................... ti
(_ /|\ _).................... sexas
../___\.................unha anxiña

e eu...........................` ´.
o mesmo demo...................(_).
eu qero q....................UJ/|\^
o noso........................\|||J
SEXA PRA SEMPRE

KEROT M8 PEQENIÑA
DAVI E NOA .5.3.8
♥ ♥ ♥

Anónimo dijo...

(\ *** /)................. ainda q
( \(_)/ )....................... ti
(_ /|\ _).................... sexas
../___\.................unha anxiña

e eu...........................` ´
o mesmo demo.................(_)...
eu qero q...................UJ/|\^
o noso........................\|||J
SEXA PRA SEMPRE

KEROT M8 PEQENIÑA
DAVI E NOA .5.3.8
♥ ♥ ♥

Anónimo dijo...

(\ *** /)................. ainda q
( \(_)/ )....................... ti
(_ /|\ _).................... sexas
../___\.................unha anxiña

..` ´..........................e eu
..(_)..................o mesmo demo
UJ/|\^....................eu qero q
.\|||J.......................o noso
SEXA PRA SEMPRE

KEROT M8 PEQENIÑA
DAVI E NOA .5.3.8
♥ ♥ ♥