miércoles, 2 de abril de 2008

Para ti e só para ti, botote de menos!!!

Bueno escribo isto que ainda que non é o que tiña preparado, pero non creo que me saia tan BONITA como as que tiña preparadas, pero weno o meu MOCIÑO e as súas "COUSAS", bueno esto non o lee ninguen porque grazas a deus ninguen se acorda de esta direccion. bueno alá vou!!!


"Daste conta de que moitas veces pensas en perdelo todo porque so che saiu mal unha cousa creo que debes ir pensando en non perdelo porque moitas veces perdelo e tras un tempo arrepinteste do ocurrido e xa non hai volta no tempo atras senon que a vida sigue para adiante. Asi que nunca perdas o que tes porque cada segundo que pase non o vas poder recuperar o tempo pasa e pasara, aprobeita o que tes e sen deterioraloo maximo posibel e ás persoas ás que amas por sempre porque será algo especial e que te fará sentir ben."

Sintoo que non me saise como esperaba!!! Un bikiño Davi! Kérote e xa superamos a túa barreira, eh? agora queda a miña e a que te propuxeches ti. Jejeje. Un bikiño meu amor Quétote moito e nunca o esquezas, muak! ese d bikiño foi de cocholate. Jejej que raro nn? Muak!!! Xao a ver se firmas sempre que eu escriba!!
__________________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_________ ______ø¶¶¶¶¶¶¶1´´´¶¶´´´´´´´´´´´´¶¶______ ____¶¶¶´´´´´´ø¶¶´´¶´´´´´´´´´´´´´´¶¶_____
__¶¶ø´´´´´´´´´´1¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶____
_¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´¶¶¶¶´´´´´´´´´¶¶____
_¶¢´´´´´´´´´¶¶¶´´´¶´´¶¶¶¶´´´´´´´´´¶¶____
_¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´¶¶´´¶¶´´´´´´´´´´¶¶____
_¶´´´´´´´´´´¶¶¶´´´¶¶¶´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶___
_¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶´¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶´´¶¶__
__¶¶´´´´´´´´´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶__
___¶¶´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶_
___¶´´´´´´´´´´´´´´`´´´´´´´´´`´´´´´´´´¶¶_
__¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´```´´´´´´´¶¶_
__¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´¶¶__
___¶¶´´´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´¶¶´´´´´´´´¶¶___
____¶ø´´´´´´´´´¶¶¶´´´´´´¶¶´´´´´´´´¶¶____ _____¶¶7´´´´´´´´´¶¶¶¶$¶¶´´´´´´´´´¶¶_____ _______¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶______ _________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶________

holaa Quérote moito!!!
D x N (5/3/08)

1 comentario:

Anónimo dijo...

ola peqeniña, si k m acordo dest blog, e d feito aind ntrei o outro dia, peeero... como (x sort boto o dia cntigo) nn tiven tempo d xe comentar nada nin aki nin no metro. PERDOA. tentarei sacar tempo d debaixo das pedras pra deixar constancia do bnito do noso amor na rede...

o q dis é certo (ainda q ai algunha frase q m tes q explicar...), é moi facil perder a unha persoa e é moi dificil volver a recuperala, x iso eu nn t qero perder nnk e agora q batin o meu penoso record (penoso xk un mes nn é nada comparado cnha vida, e eu a qero pasar xunto a ti) imos a polo teu record e a polos q veñan!!! jeje

ah x certo, a tua ntrada m ncantou iwal q todo o q fas... GRAZAS. QEROT PEQENIÑA ERS INMELLORABL: wapa, atractiva, snsual, divertida, boa amiga e x suposto boa moza... e poderia segir dicind as tuas virtuds anos e anos. pero pra min a mellor das tuas virtudes é q steas ao meu lado, q m deixes q t qeira e q m qeiras...

sabs, cada find sen ti é unha eternidade... m paso os finds sperand un toke, un sms, unha xamada... e todo o q m mands m sab a pouco xk nn podo ver os teus olliños brillants, akariciar a tua suave pel, atrpart pra sempre nos meus brazos...
o peor d todo isto é q cand xege o veran... so spero q m deixen ir a min so a xantada pronto, xk senn est veran vai ser o peor da miña vida x star a 200km da muller da miña vida

bks preciosa, m8s grazas x ser como ers




♥ DAVI ♥
♥ E ♥
♥ NOA ♥
♥ 05/03/08 ♥
♥ PRA SEMPRE ♥