martes, 19 de febrero de 2008

Porque aínda te quero.................


Oxe escribireiche poque si,
pero non teño razóns para facelo...
bueno si, fareino porque
che prometín que pensaría en min
e non o fixen,
porque che prometín que sería feliz
e tampouco o fixen,
fareino por ser como eres por ser un bo amigo
e por os recordos...
fareino porque te lembro cada noite
ao meu carón,
porque nos meus soños
sempre estamos ou dous sós,
porque o silenzo ten moitos eses
e por iso estou calada...
fareino porque teño moitas cousas que dicirche
e que non che quero dicir,
e tamén porque me encantan os teus sorrisos!
fareino por os meus soños...
e porque isto non remate aquí
e xa o fixen
e sabes porque?
porque aínda te quero ...







e porque quero escapar contigo........................ti e eu sós!

No hay comentarios: